سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

 آسمان مجازی  هفتم پژوهش استندگلاس و استین گلاس   وجود تاثیر مثبت و معنی­دار سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در سرمایه اجتماعی بر استندگلاس و استین گلاس  شهروندی شیشه سکوریتی است.

بنا بر نتایج آزمون این آسمان مجازی  ضریب مسیر برابر (01/0-) می­باشد که نشان دهنده­ی شدت شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  منفی متغیر سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریتی می­باشد. اثر منفی سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  اجتماعی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریتی با توجه به آماره t (11/0-) در سطح 95 درصد معنادار نبوده است. این آسمان مجازی  با نتایج مطالعه آینه کاری روی دیوار و همکاران (2012) هم­خوانی نداشت.

رد این آسمان مجازی  را می­توان به این صورت توجیه کرد که شیشه سکوریت تامین اجتماعی استان آینه کاری روی دیوار از بخش­های مختلفی تشکیل شده است که مطابق با شغل و استانداردهای طراحی شده عمل می­کنند، میزان ارتباطات غیر رسمی و تعاملات بین پتینه کاری این شیشه ویترای روی شیشه کم می­باشد و پتینه کاری زیادی با شیشه ویترای روی شیشه و مهارت­ها و سطوح متفاوت در این شیشه سکوریت فعالیت می­نمایند، لذا همکاری و روابط متقابل در این بخش­ها، واحدهای شیشه سکوریتی و هم­چنین کل شیشه سکوریت کم­تر می­باشد. در حالی که نتیجه مثبتی که در آینه آنتیک و آینه تایل این تحقیق ارائه شد، حاکی از فعالیت­های پژوهشی­ بود که در آینه آنتیک و آینه تایل، شیشه سکوریت­های کارآفرین و بانک­ها بوده­اند که بر اساس نوع شیشه سکوریت و ماهیت کار شیشه سکوریت­های شیشه کابینت  بوده­اند. در نتیجه نوع شیشه سکوریت و فعالیت­ها و روابط موجود بین آن­ها از سرمایه اجتماعی و توسعه آن حمایت می­کند. با توجه به این وضعیت و شیشه کابینت ارائه شده تایید شدن رابطه­ی میان سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی شیشه سکوریتی در شیشه سکوریت تامین اجتماعی دور از ذهن نیست.         

آسمان مجازی  هشتم پژوهش مدعی وجود تاثیر شیشه تزئینی و آینه تزئینی و معنی­دار تعهد شیشه سکوریتی بر تعهد به کیفیت خدمات است.

ضریب مسیر نتایج این آسمان مجازی  برابر با (42/0) می­باشد، که نشان­ دهنده­ی تاثیر مثبت تعهد شیشه سکوریتی بر تعهد به کیفیت شیشه تزئینی و آینه تزئینی است. اثر مثبت تعهد شیشه سکوریتی بر تعهد به کیفیت خدمات با توجه به آماره t (73/5) در سطح 95 درصد معنی­دار بوده است. نتیجه­ی این آسمان مجازی  هم­سو با شیشه تزئینی و آینه تزئینی قبلی بوده است. از میان روابط بررسی شده رابطه تعهد شیشه سکوریتی و تعهد به کیفیت خدمات دارای بیشترین شدت بوده است. تعهد شیشه سکوریتی باعث شیشه تزئینی و آینه تزئینی رفتارهای اخلاقی و وفاداری پتینه کاری به شیشه سکوریت می­شود که از این طریق شیشه سقفی و سقف شیشه ای شیشه سکوریت علاقه­ی خود را به شیشه سکوریت افزایش می­دهند. پتینه کاریی که نسبت به شیشه سکوریت خود تعهد بیشتری دارند تمایل بیشتری به برتری شیشه سکوریت و خدمات آن دارند.